SELAMAT DATANG

Saturday, November 2, 2013

KeLEBIHAN Vivix

Assalamualaikum...

wah...teruja saya bulan ni, ada promo VIVIX, beli 6 PERCUMA 1...

Bagi yang dah rasa keLEBIHan Vivix ni, memang rasa BERBALOI-BALOI-BALOI tahap gaban.

>> Kena beli 6 KER baru dapat HArga PROMOSI?<<

TAK! Beli sebotol pun dh dapat harga PROMOSI. SYARATnya, pembelian dilakukan dari 1 NOVEMBER 2013 hingga 30 NOvember 2013.

Masih ada masa nak pk, nak kongc ngan adik beradik untuk HADIAHkan buat ibu bapa tersayang..

MEH kita jenguk jap, KENAPA VIVIX dianggap MAGIC POTION dari Shaklee..

Testimoni 1
Meh kita tengok apa Doktor ni bagi ayah dia yang menghidap kencing manis..

Alhamdulillah, perasaan gembira melihat ibu bapa sihat tidak tergambar dengan kata-kata.

Testimoni 2

Testimoni 3


Testimoni 4
 " ibu dah berumur 65 tahun, ada darah tinggi, ada minor kes jantung.
saya cuba bagi Vivix sebagai langkah alternatif.  Selepas sebulan, mak ke hospital untun rutin chek up. Doktor terperanjat.

Doktor minta kakak saya yang menemani mak berbaring untuk diperiksa.  Selepas soal jawab, rupanya doktor hairan melihat organ mak macam orang muda. doktor ingatkan mesin dah rosak, dan kakak yang belum ambik Vivix ni, organnya lagi teruk mak.

Alhamdulillah, setelah 3 botol Vivix, mak sudah bebas darah tinggi."
Puan Noha, Kuantan.


TESTIMONI YANG PALING MAHAL.

sudah tentu la testimoni saya sendiri.

Masa promo vivix Mei lalu, saya hadiahkan suami saya sebotol VIVIX.
Dengan pesanan, tonik ni sangat elok, boleh cover banyak benda. cuba la..

apa yang paling mengujakan, dalam akhir bulan September, dia nyatakan HASRAT untuk BERHENTI MEROKOK. 

Sungguh saya x sangka, rasanya ini hadiah PALING BERHARGA yang pernah saya dapat.  Menuju cara hidup yang lebih sihat.


Mei lalu saya x bagi tau yang VIVIX boleh hilangkan selera dengan rokok, takut dia x nak ambik.  Hari ni xper dh nk bgtau, sebab dia pun DAH JATUH CINTA dengan Vivix.
Puan Siti Faridah binti Muda,
Dungun, Terengganu


=========
saya adalah pengedar SHAKLEE anda!
COD di area Paka, Dungun, Marang K.Terengganu

Siti Faridah binti Muda
932637
013 9493 257 / 019 9010 772

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...