SELAMAT DATANG

Monday, April 22, 2013

NutriFeron




Manfaat Utama
  • Mengukuhkan sitem imun dalam masa 3 hari ~ Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadidi dunia.  Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon ammpu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag
  • Melawan kanser dan tumor ~ Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumordan kanser.  Selain dari itu, ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kimoterapi.
  • Melindungi daripada influenza ~ Ia mengimbangi kepada respon alergi ppersekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.
  • Meringankan stress dan kelesua ~ Meringankan kemudaratan yang diakibatkan keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
  • Melambatkan penuaan ~ Formula unik NutriFeron merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman.  Jesteru itu, sel-sel akan jadi lebih sihat.
  • Mengurangkan infeksi pada pesakit Hepatitis B & C ~ Keberkesanan NutriFeron dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksidam meminimunkan ketidak selesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B & C.
  • Mengurangkan krisis menopaus ~ Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain yang berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.


Hubungi;
Siti Faridah binti Muda
SID #932637
019 9010 772
fb Souq On Line 
page Raudhatul 'Afiah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...