SELAMAT DATANG

Sunday, September 8, 2013

Apa yg saya dapat?

Asslamualaikum..
Bersiaran lg..rehat 20 minit, nk share ckit...
Sy start guna SHAKLEE bulan Mac, sesajer jer...nk test market kata org...haha
Sbb sy ni, alhamdulillah, bab sakit mmg susah, selsema pun SANGAT JARANG, demam blh bilang brp kali sejak 1987..

Cuma, bila mlm, mcm switch off, pukul 8.30 - pukul 9, mesti dh pengsan, sedar2 dh pukul 530 pagi
Jadi sy mula ambik Vita Lea, B Complex, Vit C, nmpk ada perubahan,

Sebab sy adalah ahli dan niat nk biz, apa salahnya saya cuba produk lain,
Saya pun mula ambik Omega, Lecithin, Alfafa untuk kuruskan badan...
Ni la saya pada 16 Mei 2013

Bulan 6 saya start ambik VIVIX, sebab saya adalah perokok pasif, banyak DNA saya yang dah rosak...
selepas beberapa tempoh, inilah saya pada 31 Ogos 2013...


Mungkin x berapa bagus pada pandangan anda, tp saya yang melaluinya, saya sangat berpuas hati dengan apa yang saya dapat...
saya x melabur banyak pun, jenis culas jugak, kadang sebulan sy skip, bila tubuh dh down, lembek semacam, baru start balik...


Dan ini lagi bukti apa yang saya dapat..
Dulu, pantang peluh jer, naik ruam gaban..
Skang, ALHAMDULILLAH, rambut dh lencun, peluh menitik, kulit tetap bersih...

Baby ambik aper...?
baby saya x ambik aper2 sebab belum berusia 24bulan, jadi saya la yang ambik n disalurkan kpd baby melalui susu
Hmm...tag line baru, susu ibu penuh khasiat, anak ceria sihat..♥♡♥♡
  
    SFM
    013 949 3257

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...